ساخت کدبنر های نمونه برای شما به صورت رایگان
ღღساخت بنر وهدر رایگانღღ
ღღتبادل بنر ღღ

برای ساخت کدبنر های اماده برای شما به ترتیب زیر عمل کنید:

http://www.up.iranclob.com/images/052zpv1lb7t8c5baldl.gif

ازطریق نظرات اقدام کنید :=>

درقسمت نظرات موارد زیر رابنویسید:

1)ادرس ایمیل یا جمیل *اجباری*

2)  ادرس وبلاگ (سایت ) *اجباری*

3) شماره تلفن*اختیاری*

4)شماره نمونه بنر مثال:=> نمونه بنرهای افقی ( بنر شماره 5)

دراسرع وقت کدبنر برای وبلاگ شماساخته میشود وبه شماتحویل داده میشود

قیمت: رایگان

برای تماس سریع باطراح میتوانید از دوروش زیر استفاده کنید:

) از طریق شماره تلفن "09387055917

2)ازطریق ایمیل روبر=> َaahmadi.32055@yahoo.com

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت17:27---11 شهريور 1392
ادرس وبلاگ:http://mirhan.lxb.ir
ایمیل:mehran90_naderi90@yahoo.com
شماره تماس:09384750955


مهران
ساعت17:24---11 شهريور 1392
سلام.من یه وبلاگ با موضوع عاشقونه دارم.
میخواستم یه بنر در اندازه استاندارد
و معمولی(متحرک نباشه).
متن و عکس با سلیقه خودت.
فقط سریع نیاز دارم.
مرسی


نیما
ساعت14:22---6 تير 1392
سلام دوست عزیز یه بنر لازم دارم با مضمون و موضوع دهه هفتادی ها...
و دختر و پسرای دهه هفتادی
وبلاگ ما درباره ی جزیره ی دهه هفتادی هاست...
اگه چیز دیگه ای باید بدونی به وبلاگ مون بیا ازم بپرس
اندازه ش هم مهم نیست فقط استاندارد و خوش رنگ باشه


میلاد
ساعت1:44---26 خرداد 1391
سلام ..ادرس ایمیل

Dashti.milad@mailfa.com

شماره؛09386297102‏↳‏

بنر افقی ؛متن اول:دانلود جدیدترین اهنگ ها ؛متن دوم:دانلود برنامه ؛متن سوم :فقط درتهرونی ها رنگ پس زمینه باخودت ببین چی بهش میاد دمت گرم هرچی زود تر وبلاگ تورو همه جا تبلیغ میکنم


محمد
ساعت20:31---10 ارديبهشت 1391
)ادرس ایمیل :baoobaoo79@yahoo.com

2) ادرس وبلاگ :http://ahel79.biogfa.com
بنر عمودی : طول 240 عرض 120


محمد حسن
ساعت15:33---23 اسفند 1390
سلام یه بنر افقی و یه ینر عمودی
نوکرتم درباره بارسلونا و مسی باشه
متن اول:اخبار تیم بارسلونا
متن دوم:عکس های مسی وتیم
افقیش تو مایه های بنر 81 باشه نوکرتم دردت بجانم دوست دارم ایول


شهنام
ساعت21:59---20 اسفند 1390
سلام به بنر افقی
اون مدلی که من میخواستم نداشت برای همین خودم میگم
بنر متخرک باشه 3تا عکس داشته باشه
متن اول : خنده بازار
متن دوم : فقط بخند و تفریح کن
متن سوم : خنده تو خنده است این وبلاگ یا خنده بازار باخودت دیگه
رنگ پس زمینه باخودت که عکسایی را که انتخاب میکنی چه رنگی باشه پس باخودت
ممنونم
لطفا سریع تر مسئله پیچ پیچی شده اگه تا دوشنبه یه وب با بنر با بازدیدی بالای 120 نداشته باشم بدبختم توروخدا سریع باش همین جوری دارم بدبخت میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:ساخت کدبنر های نمونه برای شما به صورت رایگان, توسط ღღعلیرضا احمدیღღ

ققنوس کده